Je winkelwagen is momenteel leeg!

Verzendbeleid
Laatst bijgewerkt: 10-06-2025
Hoe wordt mijn bestelling verzonden en kan ik deze volgen?
Zodra uw bestelling bij ons binnenkomt, sturen we binnen één werkdag een e-mail ter bevestiging. In deze e-mail vindt u ook een indicatie van de geplande verzenddatum. De levering wordt verzorgd via onze eigen transportservice of een pakketdienst zoals DHL.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat is zeker mogelijk. Tijdens het afronden van je bestelling kunt u kiezen voor de optie ‘Afhalen’. De verzendkosten komen dan automatisch te vervallen. Afhalen kan op werkdagen tussen 08:15 en 17:00 uur op onderstaand adres:
Via van Dalen – Magazijn Bramenberg 22 3755 BZ Eemnes
Zijn er verzendkosten van toepassing?
Voor leveringen binnen Nederland geldt dat bestellingen met een totaalbedrag vanaf €750,- exclusief btw kosteloos worden thuisbezorgd. In sommige gevallen, zoals bij extra lange producten of zendingen die per pallet vervoerd moeten worden, kunnen aanvullende verzendkosten van toepassing zijn wanneer er een specifieke transportoplossing nodig is.
Wilt u liever zelf uw bestelling ophalen? Dat kan altijd zonder extra kosten. Tijdens het bestelproces kunt u eenvoudig aangeven dat u kiest voor afhalen.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Heeft u een product ontvangen dat beschadigd of defect is? Dat lossen we graag voor u op. Neem binnen 10 werkdagen na ontvangst contact met ons op. We zorgen dan voor een passende oplossing, zoals vervanging of herstel van het product.
Wilt u een artikel retourneren? Bekijk dan ons Retourbeleid voor de juiste instructies.
Heeft u vragen over uw bestelling of verzending? Neem gerust contact met ons op, we helpen u graag verder.